håravfall vs fungoral

Forum for produkter som linfrø, te-ekstrakt, dvergvalmuer o.l.

Moderatorer: Innuendo, hot shot, forumbot

håravfall vs fungoral

Innlegg ag » Man Apr 19, 2010 4:29 pm

Ser veldig mange snakker varmt om fungoral. Har brukt det, hvor jeg har det i håret i 15-20 min før jeg skyller det ut igjen. Får masse flass og det svir i hodebunnen, pluss veldig økning i håravfallet. Sjekket litt på nettet om det, spesielt hos lommelegen bl.a . Der sto det at overdreven bruk av fungoral kunne gjøre at du tørket ut hodebunnen og øke håravfallet i verste fall.
Er det andre som har opplevd lignende opplevelser med fungoral?
Ellers er nisim noe jeg bruker, føles iallefall godt ut for hodebunnen.
Har også lest veldig mye bra om revivogen sin shampo..
Er det andre som har prøvd revivogen, hvis, opplevde dere noen form for hårtapbegrensing, og hvis når?
Håper på noen svar. MVH Alex
alex
ag

Re: håravfall vs fungoral

Innlegg ik » Lør Apr 24, 2010 9:31 am

Hei du! Når jeg hadde hår(hehe!) så brukte jeg Fungoral, og jeg husker at det svei en smule... Om jeg mistet mer hår av den grunn eller ikke vet jeg egentlig ikke...

Brukte også Nisim + FAST-sjampoen... Og en ting jeg husker godt er at jeg fikk veldig \"fint\" hår, og litt sånn fluffy hår av den komboen(på en positiv måte som i at håret virket fyldigere og glattere)... Men jeg brukte Grønn te, Nettle root(Dvergpalme), Biotin, B-vitaminer og sink i bøtter og spann i tillegg da...

Men ja - det svir litt ja. Men alt i alt var jeg fornøyd med komboen ovenfor....
ik
Site Admin

Gå til Alternativ medisin

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest