spectral dnc

Forum for produkter med Minoxidil(blant annet Regaine/Rogain)

Moderatorer: Innuendo, hot shot, forumbot

spectral dnc

Innlegg ag » Fre Mai 28, 2010 3:29 pm

Jeg har bestilt spectral dnc ifra mankind som har fått svært god omtale i mange forum. Inneholder bl.a
•Minoxidil 5% (clinically proven to help re-grow hair; approved by the FDA in treating male-pattern hair loss for more then 15 years.)
•Aminexil SP94 (clinically proven to help re-grow hair; Aminexil is a patented molecule that is the result of over 10 years of research at L\'Oreal laboratories. Research has indicated that hair loss is linked to the stiffening of the hair roots and Aminexil has been specifically developed to prevent the stiffening and premature aging of the roots.)
•Retinol (has been shown to improve the absorption and effectiveness of Minoxidil; Minoxidil and Retinol is often prescribed together by dermatologists)
•Vitamin Complex (accelerates the metabolism of the hair follicle)
•Herbal Extracts (provides circulation and nutrition to the affected tissues)
•Nanosomes (microscopic capsules deliver active ingredients deeper into the tissue)
•NEW - Adenosine (powerful hair regrowth agent, similar action to Minoxidil with no side effects, click here for clinical study)
•NEW - Procyanidin B-1 and C-2 (hair regrowth agent with no side effects, exceptional results when combined with minoxidil, click here for laboratory study)

Er det noen som har bestilt dette før, har gått 14 dager, syntes dette er vel lang tid og vente. Frykter at tollerne har tatt beslag i det, uten at jeg kan se hvorfor de skulle gjøre det.
Har også lest om revita shampo, som blir lagt av samme leverandør som lager spectral dnc. Skal være svært bra, spesielt for oss som har en ansamling av sebum i hodebunnen.
Fint om folk engasjerer seg litt igjen, vært utrolig dødt her. Deler erfaringer er viktig.
Brukt revivogen, stoppet håravfallet etter 2 mnd, men så begynte det og falle av igjen etter 3 mnd. Håret føltes utrolig fett ut, og gjorde litte nytte.
Procerin hadde samme virkning, eller ikke virkning. Kanskje foam er en bedre løsning.
Prøver propecia annenhver dag, ettersom hver dag gir meg bi virkninger som ikke er helt heldige.
Green tee, msm, nisim shampo brukes jevnlig.

Alex
alex
ag

Re: spectral dnc

Innlegg laser1234 » Ons Jul 07, 2010 1:47 pm

Minoxidil vil da aldri gå gjennom tollen??

Eller har ditt allerede gjort det kanskje ? :)
laser1234

Innlegg svendis » Ons Jul 07, 2010 3:29 pm

Jeg har brukt det. Kjøpte hver gang fra ebay i USA, og det var aldri noe problem med tollen.
Den har sikkert blitt stoppet mtp tollklarering. (brev må sendes til deg og bla bla) Jeg har avtale om automatisk fortolling/ momsing.

Forøvrig så er min erfaring at Spectral DNC fungerer best blant minox produktene. Det som var spesiellt med denne for min del var at den så og si ikke ga noe hudirritasjon.
Minoxen fra kirkland ga så mye irritasjon at jeg måtte slutte med det etter under 2 uker. Samme med recrea og det andre navnet på den som jeg ikke kommer på nå :)
svendis

Innlegg laser1234 » Tor Jul 15, 2010 10:07 pm

Avtale om automatisk fortolling ? Kva dette betyr ?

Eg har skreve under på papir før for å få inn proscar fra LillePille fra tollvesenet .. er dette de samme ?
laser1234

Gå til Minoxidil

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest