DHI - Direct Hair Implantation Oslo

Har DU erfaring med hårtransplantasjoner? Post ut dine erfaringer her.

Moderatorer: Innuendo, hot shot

DHI - Direct Hair Implantation Oslo

Innlegg riccy » Tor Jul 16, 2009 5:47 pm

Ny metode, med klnikk i Oslo: http://www.dhinorge.no
Noen som har erfaring?
Vurderer denne metoden og klinikken, etter en mislykket stripp-transplantasjon.
Kommer tilbake med mer info, etter jeg har hatt konsultasjon.
Skal prøve å få lagt ut evt. bilder.
riccy

Innlegg Innuendo » Tor Jul 16, 2009 7:06 pm

Blir spennende å høre va de sier til deg.
Har ikke hørt om dette før, men synes infoen de kommer med er både feil/misvisendes og generelt dårlig. Se bare på infoen de skriver på den norske siden og hva de skriver på den globale siden. DHI vs FUE portalen er noe som får meg til å rynke på nesten. Når de ikke selv vet forskjellen på strip og FUE, så får jeg en negativ holdning med det samme. DHI er jo FUE, så de prøver seg med missvisende markedsføring hvor de blander elementer av strip med FUE.
Innuendo

Innlegg hot shot » Tor Jul 16, 2009 10:29 pm

Jeg var faktisk i kontakt med DHI Hellas våren 2003. De kjørte kraftig markedsføring på den tiden, med revolusjonerende fue. Men de var altfor dyr da, og hadde ingen fue resultat å vide til. Endte opp på New Hair Clinic i Sverige i stedet. Mitt livs største tabbe, grusomt resultat..

Har lest om det instrumentet, og at det var stor sannsynlighet for at hårsekken ikke overlevde den teknikken, og dermed lav yield..(lav vekstprosent)

Står generelt ikke så veldig mye på de forskjellige hårsidene om dhi...

Er det leger som kommer fra Hellas til Norge for å operere?
Sist endret av hot shot den Tir Jul 28, 2009 1:51 pm, endret 1 gang
hot shot

Innlegg Lateral » Fre Jul 17, 2009 8:44 pm

Bare å holde seg unna. DHI Hellas har ødelagt mange liv og er en av klinikkene som går under kategorien: Stay away!
Lateral

Innlegg riccy » Lør Jul 18, 2009 5:33 pm

Har nå hatt min første konsultasjon og er egentlig veldig positiv!

Dette ut i fra følgende argumenter:
- norske leger som utfører transplantasjonen i Oslo, med bistand fra ekspert fra Hellas
- det er snakk om en metode som er en videreføring av FUE, der man flytter et og et hår ved hjelp av en spesialpattentert penn formet som en sprøyte, som er ganske nyutviklet. Man henter ut et hårsekken med pennen og setter inn i ønsket området med riktig vinkel, uten noen som helst form for kirugisk inngrep. Man får kun lokalbedøvelse og kan gå på jobb dagen etter. Dette uten noen form for arr, kun en liten prikk på str. med en sprøytespiss der håret er plantet inn.
- Jeg har snakket med en av kundene som fikk behandling i Oslo i juni. Han bekrefter at det ikke er smerte under eller etter behandling. Og er stor fornøyd. Jeg så selv detaljerte nærbilder av mange pasienter, med før og etter bilder og har ikke sett noe som er like bra som dette andre steder.
- man får i tillegg en garanti på at minst 80% av alle hårene kommer friskt ut

Har flere bilder, men er usikker på hvordan jeg får lagt ut da jeg ikke har egen nettside...
riccy

Innlegg riccy » Lør Jul 18, 2009 5:52 pm

Lateral skrev:Bare å holde seg unna. DHI Hellas har ødelagt mange liv og er en av klinikkene som går under kategorien: Stay away!

Dette er med gammel strip metode, DHI har gått bort i fra dette nå.
riccy

Innlegg hot shot » Lør Jul 18, 2009 6:23 pm

Hvis man googler dhi, så finner man ikke mye positivt om denne klinikken. Masse negativt....
hot shot

Innlegg riccy » Lør Jul 18, 2009 6:52 pm

hot shot skrev:Hvis man googler dhi, så finner man ikke mye positivt om denne klinikken. Masse negativt....

Disse erfaringene er jo alle basert på gammel metode som jo DHI ikke utfører lenger:
http://www.dhiglobal.com/index.cfm/id/3 ... triprepair

Det det er snakk om her er en helt ny pattentert metode som er så nøyaktig at man selv kan bruke det på øyenbryn (sees i link over)
riccy

Innlegg riccy » Lør Jul 18, 2009 7:20 pm

Les denne, nøytral uttalelse fra plastikk-kirug som anbefaler denne nye metoden til DHI:
http://www.slideshare.net/ptreacy/losing-you-hair
riccy

Innlegg hot shot » Søn Jul 19, 2009 12:54 pm

Snakker ikke om strip-metoden. Snakker om instrumentet de bruker for å hente ut hårsekken. De har veldig variable resultater. Bare å google som jeg skrev...
hot shot

Innlegg riccy » Søn Jul 19, 2009 1:45 pm

Kan du ikke legge ut en link der det vises til variabelt resultat med dette instrumentet.... finner ikke jeg?
Når de gir en skrtiftlig garanti om at minst 80% vokser ut - hvis ikke får du igjen pengene, så må de jo vite at dette nye instrumentet funker.
riccy

Innlegg riccy » Man Jul 20, 2009 10:39 am

Anbefaler at de som er interessert i denne nye metoden tar en gratis konsultasjon i Oslo for å se og høre selv.
Der får man også referanser til andre norske kunder, som man selv kan få prate med for å høre deres opplevelse.
Fant også enda en link til, der DHI har opprettet kontor i India (med ny metode); http://www.drviraldesai.com/dhi_testimonials1.htm
riccy

Innlegg Sindre86 » Man Jul 20, 2009 3:24 pm

riccy skrev:Kan du ikke legge ut en link der det vises til variabelt resultat med dette instrumentet.... finner ikke jeg?
Når de gir en skrtiftlig garanti om at minst 80% vokser ut - hvis ikke får du igjen pengene, så må de jo vite at dette nye instrumentet funker.

Ikke helt riktig. Du får ikke igjen pengene, du får en ny gratis oprasjon. Snakket med dem i dag. Så hvis det IKKE fungerer så mister du håret TO ganger! :P
Sindre86

Innlegg riccy » Man Jul 20, 2009 3:47 pm

He - he, den var god :lol:
Hva sa de mer, Sindre... skal du på konsultasjon?
riccy

Innlegg Lateral » Man Jul 20, 2009 5:12 pm

Metoden kan være så bra som bare det, men utfallet ligger primært i hendene på kirurgen. DHI har vel alltid vært en klinikk man skal holde seg unna..en klinikk der markedsføring råder høyt, men kvaliteten på resultatetene uteblir. Og det at man IKKE får pengene tilbake hvis det går i bøtta bør vel være et varsku. DHI er en djevel blant mange djevler i dette spillet.
Lateral

Neste

Gå til Erfaringer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest