DHI - Direct Hair Implantation Oslo

Har DU erfaring med hårtransplantasjoner? Post ut dine erfaringer her.

Moderatorer: Innuendo, hot shot

Re: DHI - Direct Hair Implantation Oslo

Innlegg hot shot » Lør Jun 26, 2010 11:30 pm

Hvis du har lest innleggene mine, så har jeg linket til mange tråder i andre forum der pasienter skriver lite positivt om DHI. Når det gjelder Poseidon så er det en ny klinikk uten noen særlig gode dokumenterte resultater(om noen i det hele tatt).

Skal man ta en operasjon i dag, benytt en lege som har holdt på med dette lenge, og som har gode resultater å vise til. Her er nevnt mange utelandske leger på forumet, så skal vel ikke være så vanskelig å finne et mye bedre alternativ til Poseidon. Fatter ikke at folk kan vurdere denne klinikken.

Dette er snakk om livet deres, så bruk hodet litt og gjør research!!!
hot shot

Innlegg dc12 » Søn Jun 27, 2010 5:03 pm

Grunnen til att DHI(Poseidon) er så interessant er ihvertfall slik jeg ser det det patenterte utstyret dems,
som ser ut til å virke meget bra spør du meg.Strip er jo ikke noe alternativ,Fue hos andre ser jo ut til å ta
mye lenger tid,lenger healing tid osv.....men seff,alt avhenger av hudtype osv også.....jeg har nå sett
resultat fra Dhi og trodde ikke det var mulig faktisk.Riktignok ikke mange,men dog....
Hva mener du om det hotshot?
dc12

Innlegg Innuendo » Søn Jun 27, 2010 8:20 pm

Om Poseidon er en topp klinikk eller ikke er vansklig å bedømme. Det er for få konkrete resultater og tilbakemelding til å gjøre seg opp en mening. Det er fakta. Det som også er fakta, er att HT er et stort inngrep og kan få alvorlige følger viss man velger feil. Dette er også årsaken til att \\\"hot shot\\\" er såpass \\\"krass\\\" mht råd. Jeg er enig att hans uttalelser kan virke bastante, men han vil oss kun det beste. Dette vil man innse etter man har studert HT historiene til folk rundt om i verden.
Hot shot sin anbefaling er ikke absolutt, men mere en veiledning og obs på viktigheten med å velge en god klinikk. Ingen klinikker har 100% resultat med sine pasienter, dette er umulig siden der er menneskelige faktorer inn i bildet. Velger man allikavell en klinikk som har dokumentert gode resultater over lang tid, så minimerer man iallefall sjansene til å gjøre en feil.
Når det gjelder FUE og Poseidon, så skjønner jeg fortsatt ikke hva folk snakker om når det nevnes \\\" kortere healingtid og patentert metode\\\". Etter min erfaring, så vil healingtiden være mest avgjørende basert på hudtypen til pasient. Bruken man lateral slit for å kutte i huden og normal implemterings metode, så er resten opp til pasienten ( som innebærer å følge instruksjonen for hvordan håndtere hodebunnen de nærmeste dagene, men selfølgelig vil igjen hudtypen og genetikken spille en liten rolle). Om man blir lenger rød viss grafts har fått feil dybde vet jeg ikke noe særlig om, da dette aldri har blitt nevnt på noen forum etter hva jeg har lest.

En annen ting, viss Poseiden vil, så har de full mulighet til å kommentere og publisere bilder på dette forumet. Har ikke fått noen tilbakemelding fra admin att dette er forbudt.
Det aller beste hadde faktisk vært om de var aktive her inne.
Hadde jeg startet HT klinikk og vært skråsikker på kvaliteten på klinikken min, så hadde ihvertfall jeg ville publisert mest mulig på norske forum. Dette skaper trygghet og igjen større etterspørsel. Mere positiv publisitet vil også skape et godt rykte internasjonalt for klinikken og legene.
Innuendo

Innlegg dc12 » Søn Jun 27, 2010 9:24 pm

Hvis du ikke skjønner hva patentert utstyr er,så sjekk mer på Poseidons hjemmeside med forklaring hvordan
utstyret dems virker,er vel noe forskjellig fra andre Fue utstyr slik jeg har forstått ihvertfall.Bl.annet hindrer att
det blir satt for dypt.
Slik jeg forsto det når jeg var hos Poseidon,så har dem fullt opp hver dag inklusive helger i mange uker framover.
Jobbet helgene også,etterspørselen er så stor,og de hadde ikke tid til å sitte på forumene særlig om dagen.
Kanskje de ikke trenger sitte der å forsvare sin metode,når pågangen er så stor.Ihvertfall det jeg ble fortalt.
Men seff vært en fordel for oss som blir i tvil om dem la ut mer erfaringer,men de slet også med att ingen ville la seg
publisere på nettet.Vil absolutt ikke det selv heller om jeg tar denne HT hos poseidon.Å er det slik med de fleste att
de blir fornøyd,så er de ikke inne her å leser,kommer sikkert ikke jeg til å være heller i ettertid hvis det blir bra.
Går det derimot dårlig,og jeg blir missfornøyd,så oppsøker man likesinnede osv.....
Men man blir jo itvil av alle som har dårlig erfaringer,men har jo fått inntrykk av att de fleste på slike forum er de som
skal ta HT,eller preparater,søker info eller har dårlig erfaring.....
F.eks...hvis en som har brukbart med hår får fikset vikene sine hos en klinikk,så er han jo ikke på hartap.net hver kveld å
skriver eller leser,han tenker ikke på det engang,for han lever sitt liv og er opptatt med andre ting.
dc12

Innlegg dc12 » Søn Jun 27, 2010 9:28 pm

Bare prøver se det fra en annen side en bare negativt her nå,sikkert for å overbevise meg selv,he he.
Men er jo rart att Poseidon som tydeligvis har flusst med kunder skulle gjøre så dårlig jobb uten att noen
går i media med det...f.eks....en og annen \"uheldig\" kunde har jo dem også vil jeg tro.
Og det har vi sett her på forumet nå.....
Og husk dem har jo skriftlig garanti på att minst 80% vokser ut.....det teller ihvertfall for min del.
Det betyr for meg att dem har tro på det dem driver med....
Har ikke lyst til å reise til usa eller pakistan for å få gjort dette jeg ihverfall,litt derfor også att Poseidon
er mitt valg hvis det blir noe.
dc12

Innlegg dc12 » Man Jun 28, 2010 2:21 am

Hvor ble det av riccy og sindre86 her f.eksempel,ble det dårlig eller bra,hvis jeg husker riktig
fikk riccy foretatt en behandling hos DHI i september 2009.Er det gått så bra att han ikke
gidder være her inne lenger,eller er det gått dårlig?Synd de blir borte de som kan fortelle oss noe.
Men velger å tro det er for att det har gått bra med de,og de er fornøyde.....
dc12

Innlegg Harry » Man Jun 28, 2010 7:16 pm

Hei Dc12.

Jeg er ikke ute etter å sverte Poseidon klinikken men jeg skulle ønske at jeg fant dette forumet, og at jeg gjorde research, før jeg valgte min HT. Jeg så en annonse i VG og vips en uke etterpå, var det gjort. Jeg håper virkelig at Poseidon får gode resultater slik at mange kan få den hjelpen de ønsker. Jeg kan selvfølgelig være en av få som ikke får et godt resultat, MEN foreløpig er jeg langt unna det jeg ble forespeilet (5 1/2 måned etter) Hårene som jeg ble fortalt skulle falle av, har ikke gjort det og de ser ut som dukkehår/plasthår. Det ser rett og slett for jævlig ut. Så, jeg håper for min egen del at dette forandrer seg, men jeg tviler faktisk. Jeg tror ikke det har vært en endring de siste to månedene. Mitt råd til deg er å høre på folk som har tatt en HT før, sånn som f.eks Hot Shot eller Haartransplantasjon. Har du forresten sett bildene til Haartransplantasjon? Han fikk et fantastisk resultat og jeg vurderer det samme (Hasson&Wong). Foreløpig må jeg bare vente og se om det blir en bedring på mitt eget hode. Jeg har mine tvil.
Harry

Innlegg dc12 » Man Jun 28, 2010 8:44 pm

Jeg skjønner det harry,og jeg syntes det er forferdelig leit hvis du skulle ende opp med det resultatet du har nå.
Men Poseidon metoden ser jo ut til å være av den aller beste slik redskapsmessig,er du ikke enig?
De gjennskaper til og med øyenbryn.Har du ikke sett resultat derfra selv?
Men jeg blir uansett i tvil hva jeg skal gjøre,når jeg leser din historie.....andre igjen får bra resultat,det har jeg sett med egne øyne.Og begynne å reise til canada o.l for en HT burde være unødvendig.Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre,noen får
bra resultat her,noen der,noen dårlig her og noen der.Er begge deler hos alle ser det ut til.
Men mener jo att instrumentet til Poseidon er slik laget att det burde gi minst mulig merker,tar jo pgså bare ett og ett hår.
Ikke grupper med hår,så derfor burde det ikke bli \\\"dukkehår\\\".....
Virker som dette vil man ikke vite før man er ferdig med sin HT....og da er det bare å håpe det gikk bra samme hvor man tok den.
Lest om Ilter clinic i Sverige nå,masse bra resultat og historier har jeg sett,men så kommer Hotshot inn i bildet å bannlyser dem også,kan jo lure på hva man skal gjøre....Har lyst til å ta en HT,fylle litt viker og litt generelt rundt om på hodet.Har en god del hår enda.....Poseidon var mitt valg og muligens blir det.
dc12

Innlegg kattepuz » Ons Jun 30, 2010 9:02 pm

Jeg skjønner det harry,og jeg syntes det er forferdelig leit hvis du skulle ende opp med det resultatet du har nå.
Men Poseidon metoden ser jo ut til å være av den aller beste slik redskapsmessig,er du ikke enig?
De gjennskaper til og med øyenbryn.Har du ikke sett resultat derfra selv?
Men jeg blir uansett i tvil hva jeg skal gjøre,når jeg leser din historie.....andre igjen får bra resultat,det har jeg sett med egne øyne.Og begynne å reise til canada o.l for en HT burde være unødvendig.Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre,noen får
bra resultat her,noen der,noen dårlig her og noen der.Er begge deler hos alle ser det ut til.
Men mener jo att instrumentet til Poseidon er slik laget att det burde gi minst mulig merker,tar jo pgså bare ett og ett hår.
Ikke grupper med hår,så derfor burde det ikke bli \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"dukkehår\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\".....
Virker som dette vil man ikke vite før man er ferdig med sin HT....og da er det bare å håpe det gikk bra samme hvor man tok den.
Lest om Ilter clinic i Sverige nå,masse bra resultat og historier har jeg sett,men så kommer Hotshot inn i bildet å bannlyser dem også,kan jo lure på hva man skal gjøre....Har lyst til å ta en HT,fylle litt viker og litt generelt rundt om på hodet.Har en god del hår enda.....Poseidon var mitt valg og muligens blir det.

Hvis du først skal ta hårtransplantasjon, noe som er et ganske drastisk skritt (har du i det hele tatt prøvd The Big 3? Altså Finasterid, Minoxidil og en Keto-shampo (Fungoral f.eks.). Det er mange som har fått fantastiske resultater av den kombinasjonen, og ALLE bør prøve dette før de tar HT), så velg for din egen skyld en klinikk med mange dokumenterte resultater. Poseidon er ikke en av dem. Og når det gjelder redskapet de bruker så kan det være så bra det bare vil, men kvaliteten på resultatet du får er til syvende og sist opp til legen.

Men for all del, gjør hva du vil. Kanskje er du heldig og får et bra resultat på Poseidon, og hvis du er villig til å gamble på det så bare kjør på.
kattepuz

Innlegg dc12 » Man Jul 05, 2010 6:41 pm

Brukt Finasterid i 6 mnd nå med fantastisk resultat syntes jeg,idag har jeg for første gang gått uten
caps eller toppik ute blant folk på 2 år.....finas har gitt meg ny vekst av hår,det jeg ser er i vikene og hele
frontlinjen så er det nye hår,vikene har blitt mindre..ja faktisk,er ikke i tvil om det lenger.
Har nok blitt nye hår over hele hodet tror jeg,for det virker noe tettere oppå også,men der ser
jeg ikke så godt om det er nye hår på gang da jeg har 4-5cm lengde på håret oppå.
Men i fronten ser man det lett om man drar luggen opp......
Kanskje shampoo og minoxidil kan være ett bra tillegg da?
Har forøvrig ikke merket noen bivirkninger av finasteriden.....Og etter 2 år er vel først resultatet av hvor
mye hår event stopping av håravfall den gir?Må si det da att når jeg begynte med finas så stoppet håravfallet opp
nærmest over natta.men siste 2 mnd har jeg mistet en del hår igjen,men virker ikke som håret har blitt tynnere,snarere
tvert imot,det har blitt tykkere.Og mer hår,så lurer litt på om disse hårene jeg nå har mistet siste 2 mnd er på grunn av nye friske hår som skal fram???
dc12

Innlegg kattepuz » Ons Jul 07, 2010 7:34 pm

Brukt Finasterid i 6 mnd nå med fantastisk resultat syntes jeg,idag har jeg for første gang gått uten
caps eller toppik ute blant folk på 2 år.....finas har gitt meg ny vekst av hår,det jeg ser er i vikene og hele
frontlinjen så er det nye hår,vikene har blitt mindre..ja faktisk,er ikke i tvil om det lenger.
Har nok blitt nye hår over hele hodet tror jeg,for det virker noe tettere oppå også,men der ser
jeg ikke så godt om det er nye hår på gang da jeg har 4-5cm lengde på håret oppå.
Men i fronten ser man det lett om man drar luggen opp......
Kanskje shampoo og minoxidil kan være ett bra tillegg da?
Har forøvrig ikke merket noen bivirkninger av finasteriden.....Og etter 2 år er vel først resultatet av hvor
mye hår event stopping av håravfall den gir?Må si det da att når jeg begynte med finas så stoppet håravfallet opp
nærmest over natta.men siste 2 mnd har jeg mistet en del hår igjen,men virker ikke som håret har blitt tynnere,snarere
tvert imot,det har blitt tykkere.Og mer hår,så lurer litt på om disse hårene jeg nå har mistet siste 2 mnd er på grunn av nye friske hår som skal fram???

Sannsynligvis ja. Og hvis du har økonomi til det så er det bare å kjøre på med minoxidil og fungoral i tillegg. Det er mange som har fått helt utrolige resultater av denne komboen.

Hårtransplantasjon bør for øvrig være last resort.
kattepuz

Innlegg pepsimax » Søn Jul 11, 2010 1:05 pm

Jeg var på Poseidon og snakket med en kar jeg avtalte konsulasjon med. Under konsultasjonen så sa jeg at jeg var klar for å gå ut i vg som reklame for klinikken slik at jeg kunne få en billigere pris og samtidig hjelpe andre som er usikkre på detta området osv...

Dette virket som om var interesant i fra dem sin side. De sa de skulle ringe meg men har ikke hørt noe i fra dem på ca 2mnd.

Dette synes jeg lukter userriøst spørr du meg.

Jeg er enig i at folk som kankje har fått problemet sitt løst ikke ser noen grunn til å komme tilbake til forum og diskutere det.
Men! Det er vel ikke alle som er sånn? Det må jo finnes noen som har bilder og positive erfaringer i fra den klinikken som vil hjelpe andre(Feks jeg). Nå har ikke jeg fått utført en slik operasjon der eller noe annet sted, men jeg hadde hverfall kommet in og anbefalt stedet.

Statistisk sett så er 1/3 av menn som har fylt 30 år skallet eller tynnere i håret....av disse så må det vel være 1/10 del som vil fikse på det antar jeg og av disse igjen så må det vel finnes 1/10 del som vil hjelpe andre med å komme på banen å gi anbefalinger....men hvor er disse!?
pepsimax

Innlegg pepsimax » Søn Jul 11, 2010 1:07 pm

...Og jeg er helt enig med innuendo som spørr om hvorfor ikke poseidon kommer på banen for å \"renvaske\" seg???
pepsimax

Innlegg hot shot » Man Jul 12, 2010 2:43 pm

Glem denne klinikken. Bruk leger med dokumenterte resultater. Om man ikke ønsker å reise så veldig langt, kan man jo ta turen til Belgia. Både Dr. Bisanga og Dr. Mwamba er dyktige. Jeg ville heller tatt turen til Redondo Beach og Dr. Umar, og en blanding av hodehår og kroppshår for best mulig resultat. Tynne hår fra overarm eller legger til hårfeste er ikke dumt...
hot shot

Innlegg Harry » Man Jul 12, 2010 5:33 pm

Hei Hot Shot.

Jeg vurderer Hasson&Wong for evt neste (og siste HT håper jeg), men mener du Dr. Umar er et bedre alternativ?

Mvh

Harry
Harry

ForrigeNeste

Gå til Erfaringer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest