Jeg skjønner det harry,og jeg syntes det er forferdelig leit hvis du skulle ende opp med det resultatet du har nå.
Men Poseidon metoden ser jo ut til å være av den aller beste slik redskapsmessig,er du ikke enig?
De gjennskaper til og med øyenbryn.Har du ikke sett resultat derfra selv?
Men jeg blir uansett i tvil hva jeg skal gjøre,når jeg leser din historie.....andre igjen får bra resultat,det har jeg sett med egne øyne.Og begynne å reise til canada o.l for en HT burde være unødvendig.Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre,noen får
bra resultat her,noen der,noen dårlig her og noen der.Er begge deler hos alle ser det ut til.
Men mener jo att instrumentet til Poseidon er slik laget att det burde gi minst mulig merker,tar jo pgså bare ett og ett hår.
Ikke grupper med hår,så derfor burde det ikke bli \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"dukkehår\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\".....
Virker som dette vil man ikke vite før man er ferdig med sin HT....og da er det bare å håpe det gikk bra samme hvor man tok den.
Lest om Ilter clinic i Sverige nå,masse bra resultat og historier har jeg sett,men så kommer Hotshot inn i bildet å bannlyser dem også,kan jo lure på hva man skal gjøre....Har lyst til å ta en HT,fylle litt viker og litt generelt rundt om på hodet.Har en god del hår enda.....Poseidon var mitt valg og muligens blir det.
Hvis du først skal ta hårtransplantasjon, noe som er et ganske drastisk skritt (har du i det hele tatt prøvd The Big 3? Altså Finasterid, Minoxidil og en Keto-shampo (Fungoral f.eks.). Det er mange som har fått fantastiske resultater av den kombinasjonen, og ALLE bør prøve dette før de tar HT), så velg for din egen skyld en klinikk med mange dokumenterte resultater. Poseidon er ikke en av dem. Og når det gjelder redskapet de bruker så kan det være så bra det bare vil, men kvaliteten på resultatet du får er til syvende og sist opp til legen.
Men for all del, gjør hva du vil. Kanskje er du heldig og får et bra resultat på Poseidon, og hvis du er villig til å gamble på det så bare kjør på.